Když si leckdo z nás pořídí nějakou tu internetovou prezentaci, potýká se často s nepříjemným jevem. A to s tím, že má toto dílo nedostatečnou návštěvnost. Možná sem čas od času někdo zabloudí, možná ale ani to ne. A jak každému logicky uvažujícímu člověku hned dojde, nejedná se o nějakou maličkost, nad kterou by bylo možné mávnout rukou. Protože když na uvedenou stránku nikdo nepřijde, je jasné, že tato nesplní svůj účel. Nepředá to, co na ní její autor zveřejnil, ostatním uživatelům internetu, zůstane to utajeno před světem. A kvůli něčemu takovému se přece internetové stránky nezakládají a neprovozují.
Chtělo by to onu nešťastnou nízkou návštěvnost nějak zvýšit. Chtělo by to… Jenže jak? To je otázka, na kterou mnozí z našinců doposud neznají správnou odpověď.
Obvolávat lidi telefonem a žádat je, aby si tuto stránku našli? Rozesílat odkazy e-mailem, kam se jenom dá? Přemlouvat lidi při kterémkoliv osobním setkání? Dávat si inzeráty? To je jedna hloupost za druhou. Každé z těchto řešení by stálo spoustu času a námahy, ba nejednou i peněz, a stejně by se oslovil jenom úzký okruh osob, u nichž by navíc scházela jistota, zda se nechají k nahlédnutí přesvědčit nebo ne.
Pokud jde o návštěvnost webu, je třeba jít na to jinak. Chytřeji, důmyslněji. Nejlépe v podobě optimalizace pro internetové vyhledávače, zkráceně SEO.style=“width: : 640px; height: 426px;“>
Takovouto pomoc už si dnes mohou zařídit všichni z nás. Ať už sídlí kdekoliv, je tu ta možnost. I když se jedná o velkoměsto, i když se jedná o zapadlou vísku, i když třeba potřebuje SEO Plzeňnebo jiné středně velké město. A vůbec přitom nevadí, že ne všude se najde kancelář poskytovatelů této služby. Protože žijeme v době internetové, kdy se dá vše zařídit i na dálku, bez nutnosti osobní přítomnosti a bezprostředního kontaktu.
Tito profesionálové umí učinit kroky, jež návštěvnost každé stránky významně pozitivně ovlivní. A je na ně rozumné vsadit. Protože prezentace, kterou na internetu nikdo nesleduje, nemá žádný smysl.