Ti, kdo nemají dostatečné zkušenosti a znalosti nebo dokonce nevědí o této problematice zhola nic, by se mohli snadno domnívat, že stačí pořídit si vlastní web a rázem jim začne jejich podnikání vzkvétat. Ovšem ti, kdo vědí své, už dávno přinejmenším tuší, že tak to nechodí. Že web je sice docela důležitým nástrojem, který může být pro podnikání prospěšný či dokonce zásadní, ale to se nestává automaticky. K tomu, aby totiž web poskytoval svému majiteli žádoucí služby, je nezbytné i to, aby na něj zavítával dostatek těch, kdo se o zde uveřejněné nabídky zajímají. A právě návštěvnost velice často pokulhává. A je logické, že když sem nikdo nezavítá, nedozví se tu nic o tom nabízeném a žádnou zdejší nabídku tak nebude moci ani využít.
Web prostě musí být dostatečně navštěvovaný, aby vůbec mohl plnit to, co se od něj očekává. A pokud se takové sledovanosti nedosáhne, a zpravidla se jí automaticky nedosahuje, je třeba vsadit na optimalizaci pro internetové vyhledávače, tedy na SEO. Protože jenom taková optimalizace dokáže zařídit, aby se odkaz na konkrétní web objevoval v internetových vyhledávačích mezi prvními, a jenom to skýtá naději na vysokou sledovanost a této následující využívání webu a nabídky, jež na něm je.
Chce to prostě najít a vychytat na webu a tom, co s ním souvisí, pomyslné mouchy. Chce to zdokonalit ho tak, aby vyhledávačům co nejlépe vyhovoval. A jak dělat SEO analýzu webu a následně vylepšovat to, co zde brání dosažení kýžených výsledků?
Nejlepší je v tomto ohledu vsadit na odborníky na právě zmíněnou optimalizaci pro internetové vyhledávače alias SEO. A uvědomit si, že cena SEO sice nemusí být zrovna zanedbatelná, ale určitě se vyplatí do takových úprav investovat. Protože jenom díky SEO lze nalézt návštěvníky a potenciální zákazníky. Bez nichž nemá žádný web smysl.